Dan Petre este un sociolog bine cunoscut și respectat în comunitatea de MarCom din România. Are peste 20 de ani de experiență în marketing research, cu focus pe cercetarea calitativă, precum și în proiecte de consultanță pentru strategii de marketing și campanii de comunicare. 

 

Este Partener în cadrul companiei D&D Research și conferențiar universitar la Facultatea de Comunicare și Relații Publice din cadrul SNSPA, unde predă cursul de Comunicare Publicitară. Totodată, semnează două volume despre publicitate și psihologia consumatorului. 

 

 

 

Fundația9 beneficiază de know-how-ul partenerului fondator, BRD - Groupe Societe General, dar și al unui Consiliu Director format din specialiști în domeniul cultural, comunicațional sau educațional.

 

Echipa

board

Jean Pierre Vigroux

Consultant financiar

board

Mona Dîrțu

Jurnalist

board

Corina Șuteu

Expert în politici culturale

board

Corina Puiu

Co-fondator Teach for Romania

board

Flavia Popa

Secretar General BRD - Groupe Société Générale

Rămâi informat.
Pentru ultimele noutăți
abonează-te la newsletter.

Acest site web folosește cookie-uri prin intermediul cărora se stochează și se prelucrează informații, în scopul îmbunătățirii experienței dumneavoastră.
Mai multe detalii aici.

OK